belvita_kampanj-normal.jpg 

Pääsin mukaan Belvita-aamiaiskeksien blogi-buzzaus kampanjaan. Sain maistiaiseksi ja tutustuttavaksi keksejä kolmea makua: vilja & maito, jugurtti sekä hunaja & pähkinä. Ekat keksit piti heti maistaa töissä, kun paketin hain kahvitauolla. Sitten kotona keksejä maistettiin koko poppoon voimin; vanhemmat ja viisi lasta. Kaikille kekseille tuli pisteitä makutestissä: minä tykkäsin eniten hunaja & pähkinästä, vanhin tytär tykkäsi eniten jugurtista ja vanhin poika vilja & maidosta. Muilla oli useampi suosikki, yksikään keksi ei ollut kenestäkään pahaa. Näiden keksien luvataan vapauttavan energiaa pitkin aamupäivää, joten näläntunteen pitäisi pysyä poissa. Itse olen todella huono aamulla syömään aamupalaa, joten näille voisi olla tilausta. Nyt olen aamulla näitä kahvin kanssa ottanut ja mietinkin, että täytyy kaupasta katsoa, mitä maksavat. Elleivät ihan kamalan kalliita ole, voisin näitä jatkossakin ostaa aamuksi! Voit lukea kekseistä lisää täältä.

Olen siis mukana buzzadorina, jossa saan kutsuja testaamaan erilaisia tuotteita. Voin kampanjaan tutustuttuani päättää haluanko mukaan vai en; näin ei tarvitse testata kuin itselle mukavia juttuja ;) Jos haluan mukaan, ilmoitan siitä buzzador-sivustolla ja ilmoittautumisajan jälkeen saan tiedon, pääsinkö mukaan. Tähän mennessä olen buzzannut Piltti-maitojuomaa, Lipton teetä ja Kultapiste-palvelua. Yleensä buzzaukset tehdään kasvotusten, eli kerrotaan testattavasta tuotteesta ystäville ja tuttaville ja annetaan näytteitä, mutta nyt olen ensimmäistä kertaa mukana kampanjassa, jossa buzzaus tapahtuu pelkästään blogissa. Kampanjan aikana ja varsinkin lopuksi täytetään omilla buzzador-sivuilla kysely, jossa kerrotaan buzzauksesta ja tuotteesta. Rehellistä palautetta tässä pyydetään, joten jos tuotteesta ei tykkää, sekin pyydetään kertomaan. Jos kiinnostuit buzzaamisesta, voit liittyä tästä linkistä. Nyt kaivataan varsinkin bloggaavia buzzadoreja, kevään mittaan olisi tulossa taas uusia blogi-kampanjoita, joihin olisi mahdollista päästä mukaan. EDIT. 14.2. Minulle on tullut tämän jälkeen jo kaksi kutsua blogi-kamppiksiin (d-vitamiinia/omega-3 lapsille sekä Onni-puuroja ja -vellejä). Näyttää tosiaan siltä, että bloggaajana on paremmat mahdollisuudet päästä mukaan! Tavallisiin kampanjoihin sain viimeksi kutsun ennen joulua...